MammaBarn Träning steg 3

Kontakta oss för frågor om nästa kursstart

Kursens innehåll:
* Styrka för bäckenbotten och bålmuskulaturen
* Styrka och rörlighet för muskulaturen runt höfterna
* Styrka och rörlighet för hela överkroppen
* Helkroppsövningar i form av 3D träning
* Pulshöjande övningar / konditionsträning                         

Denna kurs är en fortsättning på steg 2. Vi utmanar fler rörelse och vinklar och jobbar med mer belastning och lite snabbare tempo. Denna kurs kräver att magdelning är stabil och din bäckenbotten klarar av små hopp/lätta joggingsträckor.  Vi använder redskap som hantlar, gummiband, bollar och andra vikter men även den egna kroppsvikten som motstånd. Fokuset ligger här på själva träningen och på de hemläxor ni får mellan våra träningspass.
* Alla medlemmar får inbjudan till en egen Facebook-grupp där vi kan peppa varann och hålla kontakten mellan passen. I denna grupp delas också bilder/videon från våra pass + era hemläxor som ni får varje vecka.

Denna video visar hur du kan kolla din magdelning;

Har magdelningen gått ihop?

Vid frågor, kontakta mig på

Bokning sker via formulär nedan:
Ett frågeformulär skickas till dig direkt efter bokning. Vänlig skriv där vilken av dessa kurser du vill gå under rutan ”övrigt”. Mer info om kursen kommer närmare kursstart via din mail.

Namn *

E-post *

Telefon

Adress *

Postnummer *

Stad

Villkor *
- All träning sker på egen risk.
Godkänn genom att kryssa i lilla rutan här till höger >>

OBS. Du måsta godkänna villkoren innan det går att klicka på "Skicka"

Personlig träning