MammaBarn Träning steg 4

vecka 47-50
torsdagar 9.30-10.30
Korpen Gävle Strand
4 tillfällen: 600kr
Tränare: Maria Apel

Kursens innehåll:
* Styrka för bäckenbotten och bålmuskulaturen
* Styrka och rörlighet för muskulaturen runt höfterna
* Styrka och rörlighet för hela överkroppen
* Helkroppsövningar i form av 3D träning
* Pulshöjande övningar / konditionsträning                         

Denna kurs är en fortsättning på steg 3 och vi tränar snarlika övningar på denna kurs, men utmanar ev kroppen med mer tyngd och ev snabbare tempo. Denna kurs kräver att magdelning är stabil och din bäckenbotten klarar av små hopp/lätta joggingsträckor.  Vi använder redskap som hantlar, gummiband, bollar och andra vikter men även den egna kroppsvikten som motstånd. Fokuset ligger här på själva träningen och på de hemläxor ni får mellan våra träningspass.
* Alla medlemmar får inbjudan till en egen Facebook-grupp där vi kan peppa varann och hålla kontakten mellan passen. I denna grupp delas också bilder/videon från våra pass + era hemläxor som ni får varje vecka.

Denna video visar hur du kan kolla din magdelning;

Har magdelningen gått ihop?

Kontakta maria@mamovement.se för bokning/mer information!

Personlig träning